сын тұрғысынан ойлау әдістері - сын тұрғысынан ойлау технологиясын ұсынған ғалымдар > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

сын тұрғысынан ойлау әдістері - сын тұрғысынан ойлау технологиясын ұсы…

페이지 정보

profile_image
작성자 Darnell Guerra
댓글 0건 조회 34회 작성일 24-09-24 10:06

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
сын тұрғысынан ойлау әдістері - сын тұрғысынан ойлау технологиясын ұсынған ғалымдар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сын тұрғысынан ойлау үш бөліктен тұрады: Біріншіден, сын тұрғысынан ойлау өзіндік және жеке ойлау болып табылады. Екіншіден, сын тұрғысынан оқыту. Сын тұрғысынан ойлау деңгейіндегі ойлау тек ересек адамдарға,жоғарғы сынып оқушыларына ғана тән деп ойлау аса дұрыс ой емес. Кішкентай балалардың да. 1000 руб. СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ u000bu000bӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ АРҚЫЛЫ u000bu000bОҚУШЫНЫҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН u000bu000bАРТТЫРУ 1. СЫН ТСЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ АРҚЫЛЫӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ АРҚЫЛЫ. СЫН ТСЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ АРҚЫЛЫӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІНОҚУШЫНЫҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН АРТТЫРУАРТТЫРУ. 2. 2 МАҚСАТЫМАҚСАТЫ Оқушының ойлау. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту. Әдебиеттік оқу сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегиялары. Сын. Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыруда «Венн диаграммасын», «Семантикалық картаны», «түртіп алу әдісін», пікірсайысты, салыстырмалы ойлауды, «екі түрлі. Солардың бірі сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Технологияның негізін қалаушылар американдық ғалымдар Чарльз Темпл, Джон Дьюи, Мередит. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының әдістері мен тәсілдері. Материал туралы қысқаша түсінік. Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың әдіс-тәсілдері. Сабақ мазмұнын және құрылымын құрастыру. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының кезеңдері. Шешімін табатын проблемаларды айқындау схемасы. Сынтұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары. Авторы. By ФБ Бөрібекова Cited by 17 — тұрғыдан да көптеген ғалымдар «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту» технологиясы үш кезең Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы қолдануға ыңғайлы былайша айтқанда, барша үшін қоғамдық маңызы мен мәні зор идеяларды игеруге болатын нақтылы әдістер мен. Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын қолданудың тиімділігі Бастауыш мектеп – баланы оқуға үйрету мен тәрбиелеу оның тұлға ретінде өзін өзі ашуға, жалпы. Сыни ойлау (кейде Критикалық ойлау, ағылш. Critical thinking) — ойлаудың ерекше бір түрі болып, фактілерді анализдеу арқылы тұжырым қалыптастыру. Негізінде, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту үш бөлімнен тұрады: І бөлім шақыру (evocation). Оқытудың нәтижесінің болмауы, мынадай мән-жайлармен түсіндіріледі. Мұғалім оқыту процесін құрастырады, оқыту үрдісін негізге ала отырып, алдын ала қойған үлкен мақсаттарды орындау үшін оқушылармен жұмыс жасалады. Негізінде, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту үш бөлімнен тұрады: І бөлім шақыру (evocation). Оқытудың нәтижесінің болмауы, мынадай мән-жайлармен түсіндіріледі. Мұғалім оқыту процесін құрастырады, оқыту үрдісін негізге ала отырып, алдын ала қойған үлкен мақсаттарды орындау үшін оқушылармен жұмыс жасалады. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшелігі: Кез келген ақпараттың жан жақты ой елегінен өткізіп барып қабылданатындығы. «Өзгенің ақыл ойымен шыңдалмаған білім білім емес» дегендей жеке емес топтық, не ұжымдық талқылаулар түрінде игерілгендігі. Технология құрылымы 3 кезеңнен тұрады: 1.Қызығушылықты ояту; 2.Мағына тану; 3.Ой-толғаныс. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшелігі: Кез келген ақпараттың жан жақты ой елегінен өткізіп барып қабылданатындығы. «Өзгенің ақыл ойымен шыңдалмаған білім білім емес» дегендей жеке емес топтық, не ұжымдық талқылаулар түрінде игерілгендігі. Технология құрылымы 3 кезеңнен тұрады: 1.Қызығушылықты ояту; 2.Мағына тану; 3.Ой-толғаныс.

әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары, әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдістері мәтіннің 1 абзацында қандай мәселе көтеріледі 198 школа алматы язык обучения, список школ алматы с казахским языком обучения қызылорда намаз уақыты лейкоздар балаларда портфолио для аттестации на первую категорию учителя английского языка ізгілендіру технологиясы, ізгілендіру педагогикасы великий поэт ученик ахмеда яссауи названный народом хаким ата

action research и lesson study разница - при применении action research [Читать далее...]

Как сообщили в Комитете среднего образования Министерства просвещения РК, директора школ не должны заставлять педагогов проходить курсы повышения Action research, Lesson study, аттестация, педагоги. Action Research и Lesson Study как инструменты повышения качества преподавания и обучения Костанайский педагогический колледж. Engineering: utilizing action research and lesson study', explores the use of action research and lesson study in three university-level computer science courses for under-graduate students. The research group identified the students' understanding of soft skills as a problem. Furthermore, the authors argue that action research and lesson. As with action research, lesson study and learning study have grown to become world-wide movements in the educational realm. Much like action research approaches, both lesson study and learning study meet the needs and requirements that have emerged in society and educational settings over recent decades.
Action research и lesson study разница, при применении action research
As the name suggests, action research is an approach to research which aims at both taking action and creating knowledge or theory about that action as the action unfolds. It rejects the notion that research must be value free in order to be credible, in favor an explicitly socially engaged and democratic practice (Brydon-Miller et al. 2003). Архив статей 2013г. «Action Research» как подход к исследовательской деятельности педагога-практика. № 7 (128) сентябрь 2013г. Анализ-рефлексия проведенного урока или серии уроков в рамках педагогического исследования Lesson Study и Action Research или любого другого эффективно. Action Research). ❑Они выступают в качестве уровней при анализе урока. Такое акцентирование внимание на Lesson Study -исследование урока. Lesson Study. Требования по применению Lesson Study и Action research при аттестации педагогов учитываться не будут отдельно по методике проведения. Abstract. Over the past three decades, action research (AR), which is part of a more general movement toward "teacher research," has found a growing presence in language teaching accredited courses and in-service professional development. AR is a flexible and dynamic approach to research, which usually has considerable appeal for educators. Дополнительных сертификатов курсов повышения квалификации отдельно по методике проведения исследования урока Lesson Study и применения метода Action research при прохождении процедуры аттестации. By П Дадли Cited by 12 — Lesson Study (LS) is a highly specified form of classroom action research focusing on the development of teacher practice knowledge. It has been in use in Japan. Архив статей 2013г. «Action Research» как подход к исследовательской деятельности педагога-практика. № 7 (128) сентябрь 2013г.

самопознание самостоятельность и ответственность президентская форма правления закреплена в өзін эхнатон деп атаған ежелгі египет билеушісі
ахмет байтұрсынұлы 5 сынып қмж
сочинение на тему будущее страны в руках молодежи
қазақстан 2050 стратегиясы қай жылы қабылданды
продленка на казахском языке
32 қара сөз

.
==============================================================

~~~~~ мұғалімге пікір басшыдан ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

접속자집계

오늘
4,947
어제
4,982
최대
9,202
전체
731,138
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.