топтарда сурет салу сабақтарын ұйымдастырудың ерекшеліктері - губкамен сурет салу > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

топтарда сурет салу сабақтарын ұйымдастырудың ерекшеліктері - губкамен…

페이지 정보

profile_image
작성자 Miquel Goulburn
댓글 0건 조회 21회 작성일 24-09-09 13:38

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
топтарда сурет салу сабақтарын ұйымдастырудың ерекшеліктері - губкамен сурет салу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ортаңғы топтағы сурет салу әрекетінің талаптары 10 Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістем Бейнелеу өнері 4, Ересектер тобындағы сурет салудың ерекшеліктері. 10. Бірінші кіші топ «». Білім саласы: «Шығармашылық». Кіші сала: Сурет салу. Тақырыбы: «Күн терезеге күлімдейді». Мақсаты: Қағаз бетіне дөңгелек салып, түзу сызық арқылы сәулелерін. Мақсаты: Қарандашпен және оның ерекшеліктерімен таныстыру (қағазда. белгі қалдырады). Жасыл түсті бояумен таныстыру. Білім саласы: «Шығармашылық» Тәрбиеші: А.С.Белгибаева. Кіші сала: Сурет салу. Балалар қағаздағы күртенің ортасына түймені губка штампен салу керектігін көрсете отырып,үлгіге қарап бірнеше түймелерді орналастыру,балаларға да осылай салуды ұсынады. Қиналған балаларға көмек көрсетіліп,бағыт-бағдар беріледі. Қуыршақ балалардың жұмыстарын мадақтап,қуанады да алғысын білдіреді. Бастауыш сыныптардағы бейнелеу өнері сабақтарын Лекция жоспарылау мен ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері бар педагогикалық іс. Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуге үйрету. II кішкентайлар тобында сурет сабағына арналған сабақ үлгілері. Жас маманға көмек. Баланың жан жақты дамуына әсер ететін басты тәрбие эстетикалық тәрбие. Мектеп жасына дейінгі балаларды сурет салуға үйретуде әр түрлі әдістерді қолдану арқылы бейнелеу өнеріне баулу" атты Мақала, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Саусақпен сурет салу бала саусақтары арқылы миға сигнал берудің ең керемет әдісі. Сурет салудың бұл түрі. Мақсаты: Майшамды қолдану арқылы сурет салу, губкамен бояу техникасын меңгерту. Білімділігі: Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуге үйрету. Дамытушылығы: Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелігі: Жас ұрпақты табиғатты сүюге, эстетикалық сезімге тәрбиелеу. Бастауыш сыныпта тақырыптық сурет салу сабақтарын ұйымдастырудың өзіндік әдістері бар.Бейнелеу өнері сабақтарының бір түрі тақырыптық сурет салу сабағында, әсіресе композиция саласымен кеңістікке. Тілдегі сөздер бір-бірінен дыбыстық ерекшелігі мен кұрылым-құрылысы жағынан Бұдан шығатын қорытынды – К.Тоқаевтың сөзбен сурет салуға да назар аударған. Білім беру саласы: Шы?армашылы?.Б?лімі: Сурет салу.Та?ырыбы: Д?мді алмалар.Ма?саты: а) Алманы? суретін сала білуді?йрету. Алма жемісін салуда?з еркімен бояу т.



ұ дыбысы бар сөздер - ұ дыбысы мен әрпі балабақшада [Читать далее...]

Сабақтың мақсаты: Қ дыбысы мен әрпін таныту, оқуға жаттықтыру, Көрнекіліктер: суреттер, кеспе әріптер, буындар, жаңа сөздер жазылған. Неше дауысты дыбыс бар? — ережні кім айтады? — Иә, бірсөзде неше дауысты дыбыс болса, сонша буын болады екен. — Құстар сөзін буынға бөлейік. Құс – тар. Ұ дыбысы бар сөздерді оқыту, жаздыру, осы әріп арқылы сөздер құрастыра отырып, ойларын өрбіту. Балалардың есте сақтау қабілетін, логикалық ойлауын, сөздік қорларын, танымдық дағдыларын. Ұ дыбысы бар сөздерді оқыту, жаздыру, осы әріп арқылы сөздер құрастыра отырып, ойларын өрбіту. Балалардың есте сақтау қабілетін, логикалық ойлауын, сөздік қорларын, танымдық дағдыларын. Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу және жазу Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Ұұ дыбысы және әрпі. 36 бет. Оқу іс-әрекетінің мақсаты: ұ дыбысы және әрпіме. Тақырыбы: Ұ дыбысы мен әрпі Мақсаты: Ұ дыбысы және әрпімен таныстыру. Жеке сөздерді оқуға және тез оқуға дағдыландыру. Ұ дыбысы кездесетін сөз, сөйлем ойлатып, оларға дыбыстық талдау. Ұ дыбысы мен әрпі Бастауыш сынып Ұ дыбысының артикуляциялық ерекшеліктерін түсіндіру, айтылу ерекшеліктерін қалыптастыру. Сөздерге дыбыстық талдау жасату арқылы ұ дыбысының ерекшеліктерін таныту,оқуға деген қызығушылықтарын қалыптастыру,ойлау қабілеттерін, тіл байлықтарын дамыту. 3. Табиғатты қорғауға,ұйымшылдыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелесу, оқу-жазу Сабақ көрнекілігі:суреттер, тірек сызбалар Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) Сәлемдесу Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Бар әлемді құрметтеп Бас иеміз біз 1,2,3 біздің сынып тып -тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз 2.Сабақтың мақсатын хабарлау. Скачать: Ұ дыбысы мен әрпі Қазір мен сендерге бірнеше сөздер айтамын, сендер «ұ» дыбысы бар сөздерді естігенде қолдарыңды көтеріңдер, ұ дыбысы болмаған жағдайда қолдарыңды көтермеңдер. Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме). 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту. 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту. 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. Сабақтың мақсаттары. Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. 1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны атайды, анықтайды. Дескриптор: 1. Неше дыбыс бар екенін біледі. 2. Дауысты дауыссыз дыбыстарды ажыратады, анықтайды. 3. Ұ дыбысы бар сөздерді. Берілген суреттердің ішінен ұ дыбысы бар сөздерді тауып, сол сөзге сөйлем құрастырады. Тілдік мақсат. (тілдік емес пәнге). Пәндік лексика және терминдер. Ұстаз – учитель – teacher. Ұшақ – самолет plane. Талқылауға арналған сұрақтар: Ашық сұрақтар Бастапқы білім. Ұ ұ дыбысы мен әрпінің баспа түрін біледі, ұ дыбысынан келетін сөздерді ауызша айта алады, сөздердегі орнын біледі. Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет. Дереккөздер/. Ресурстар. Сабақтың басы. 5 минут. Т» әрпін моншақпен, таяқшамен, макаронмен жазу. «Таға» сөзіне дыбыстық талдау жасау: Қанша дыбыс, қанша әріп бар? Қанша дауысты дыбыс, қанша дауыссыз дыбыс бар. Ұ ұ дыбысы мен әрпі. МАД тобы. Сауат ашу. Ұ ұ дыбысы мен әрпі. Ой қозғау. Жұмбақ шешу. Құстай ұшар Қанатты тұлпар. (ұшақ) Ұ дыбысының бас әріпімен таныстыру. -Ұ дыбысы дауысты жуан дыбыс. -Балалар, бүгін біз ұшақпен еліміздің түкпір-түкпіріне саяхатқа шығамыз. -Біз қай облыста тұрамыз? -Батыс Қазақстан облысы. Алдиярова Ардақ, 06.02. Сөзге дыбыстық талдау жасау жасай білуге уйрету,сөздерді буынға дұрыс бөле білу,сурет арқылы заттың атауын білу,логикалық ойлау қабілетін арттыру. Ұ дыбысы мен әрпі. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Ұ дыбысы бар сөзді табу. Жалбыз,қарбыз. 21:34 дыбысы бар сөздерді талдау. Тегтер:О дыбысы мен әрпіО дыбысы мен әрпі балабақшадағы ашық сабақтарО дыбысы мен әрпі слайд. Сұрақтар: (жеміс, көкөніс жапырақтарда жазылған) 1. Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? 2. Жж дыбысы қандай дыбыс? 3. Ж ж дыбысына байланысты қандай сөздер білесің? 4. Ж ж дыбысына сөз ойлап, оны буынға бөл. 5. Ж ж дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі? Мысал келтір. Оқулықпен жұмыс. Әліппеден 71 – бетті кезекпен оқу. ІІІ. Жаңа сабақ.

1947 жылы ақша реформасы, германиядағы ақша реформасы бейсен құранбек өмірбаяны, бейсен құранбек соңғы сөзі жемістері жануарлар арқылы таралатын өсімдік когда заканчивается осенний призыв в казахстане, весенний призыв в армию в казахстане 2022 нұрмұхаммед жақып ұстазым текст скачать, ұстазым текст караоке қазақстан республикасы құқықтық мемлекет мазмұны мен мысал, құқықтық мемлекет синоним наводнение в казахстане эссе, наводнение в казахстане эссе на английском
автомобиль ford
уролог тараз 2 больница
пицца доставка алматы
профессиональный стандарт педагога 2022
текучесть кадров последствия

.
==============================================================

~~~~~ түнмен 2rar текст ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

접속자집계

오늘
4,583
어제
8,359
최대
8,359
전체
656,306
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.