зар заман сатылай кешенді талдау - сатылай кешенді талдау деген не > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

뒤로가기 자유게시판

зар заман сатылай кешенді талдау - сатылай кешенді талдау деген не

페이지 정보

작성자 Ara 작성일 24-09-19 19:20 조회 8 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=зар+заман+сатылай+кешенді+талдау+сатылай+кешенді+талдау+деген+не
 
 
зар заман сатылай кешенді талдау - сатылай кешенді талдау деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Аңдатпа. Математика пәнін сатылай кешенді талдау технологиясы бойынша оқыту нәтижесінде оқушылар ғылыми тілде сөйлеуге жаттығады, болжаммен сөйлеуден құтқарады, дәлдікке, нақтылыққа, реттілікке, жүйелі ойлау мен. Мақал-мәтелдерді сатылай кешенді талдау. WORD жүктеу PDF жүктеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Халық ауыз әдебиетінің бір түрі мақал мәтелдердің сан алуан түрлерімен. Поэмаға сатылай кешенді талдау жасайды,. І Қозыкөш жер деген тіркес бар. 4.«Ерлер ел үшін туады» эссе А) Зар заман өлеңімен В). Ақынның ренжуімен С. Сатылай кешенді талдау технологиясы бұл қазақтың тек қана білімді белгілі бір көлемде беріп, қажетті шеберлік пен дағдыны қалыптастырумен ғана шектелмейді, сонымен қатар баланың жалпы. Сатылай кешенді талдау технология авторының тілімен айтқанда – ұлттық құндылығымызды бағалай білуге, оның білім көкжиегінде кең таралуына ықпал етіп. Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау" Республикалық ғылыми-әдістемелік семинар. «Қазақ тілін оқытудағы сатылай кешенді талдау технологиясының педагогикалық мүмкіндіктері» атты оқу-әдістемелік құралы. Сатылай кешенді талдау технологиясы мұғалім: мәселе қояды, ойлаудың жолдарын ашады, әрекеттің барысына бағдар береді, жетелейді. Оқушы: белсенді субьектіге айналады. Мысалы: Осы. Аңдатпа. Математика пәнін сатылай кешенді талдау технологиясы бойынша оқыту нәтижесінде оқушылар ғылыми тілде сөйлеуге жаттығады, болжаммен сөйлеуден құтқарады, дәлдікке, нақтылыққа, реттілікке, жүйелі ойлау мен. Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізу Ақын ініме 1.Авторы – А.Байтұрсынов. Қазақтың тұңғыш тіл білімі негізін қалаушы ғалым, публицист. Осы типтес сұрақтар қойылды, келесі сабақта оқушылардың ба- сым көпшілігі шығарманы оқып келіпті. Повесть бойынша шығарма құрылысына талдау «Сатылай кешенді. Сатылай кешенді талдау технологиясы мұғалім: мәселе қояды, ойлаудың жолдарын ашады, әрекеттің барысына бағдар береді, жетелейді. Оқушы: белсенді субьектіге. Сатылай кешенді талдау технология авторының тілімен айтқанда – ұлттық құндылығымызды бағалай білуге, оның білім көкжиегінде кең таралуына ықпал етіп. Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» атты Ашық сабақ, пәні Қазақ әдебиеті. Сатылай кешенді талдау ашуланшақ деген мағынада Дуан-бекініс,қазақ жерінде бұрын болмаған,кейін орыстар салған. Мақал-мәтелдерді сатылай кешенді талдау. WORD жүктеу PDF жүктеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Халық ауыз әдебиетінің бір түрі мақал мәтелдердің сан алуан түрлерімен. М86 Сатылай кешенді талдау технологиясы. Химия, биология пәндері бойынша әдістемелік құрал. Алматы, 2007. 160 бет. isbn 9965- Әдістемелік кітапшаның мазмұны өте бай, оқылуы жеңіл, тілі түсінікті. Сатылай кешенді талдау – теориялық материалдарды жете меңгеріп, оны саралауға, білімді тиянақтауға және танымдық ынтаны қалыптастыруға мүмкіндік беретін. САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ТАЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. Химия, биология пәндері бойынша әдістемелік оқу құралы. Алматы 2007. 2. ББК 74.26я72 М 86. Пікір жазған.

умножение рациональных чисел урок 1 77 бұйрық, штаттық кесте балабақша менеджмент профессия, профессия менеджмент кем работать түркістан уәлаяты газеті, дала уалаяты газеті редакторы қазақстандағы өзендер 1855 жылы шілдеде есет батырдың тобы талқандаған күш жаңалықтар мен оқиғалар, қазақстандағы соңғы жаңалықтар судебная экспертиза - это, судебный эксперт это

жалпы есім дегеніміз не [Читать далее...]

Білімділігі: Жалқы және жалпы есім туралы түсінік бере отырып, жаттығулар орындау арқылы, сөйлем ішінен оларды таба білуге үйрету. Дамытушылығы. Мақсаты: 1)жалқы есім және жалпы есім туралы түсінік беру. 2)Зат есім түрлерін анықтау. Білімділігі: Ережелерді түсініп оқуға, жаттығу орындаған кезде білімдерін. Жалқы және жалпы есім туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен жалқы есім мен жалпы есімді таба білуге үйрету. Ойлау қабілеті мен дүниетанымын кеңейту. Жалпы мақсаты. Жалқы және жалпы есім туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен жалқы есім мен жалпы есімді таба білуге үйрету. Ойлау қабілеті мен дүниетанымын. Ертегі: Ертеде Зат есім деген сөз табының Жалқы және Жалпы есім деген ұлы болыпты. Жалқы есім өзімшіл тек қана өз атын айта беріпті. Ал Жалпы есім көпшіл жалпылама ұғымды білдіріпті. Зат. Жалқы есім жалпы есим дегеніміз не ережесін айт мысал келтір. Основная словарная статья. 1) Зат есім, зат есімнің жалқы және жалпы есімдері туралы алған білімдерін Жалпы есім дегеніміз не? -Оқушылар, суретте қай қала бейнеленген? (Орал). Нақтылы тануға болатын зат атаулары деректі зат есім деп аталады.Олар:аң, шөп,ағаш,құс және т.б. Көзге көрінбегенмен, адамның ойлауы. Жалқы есім және жалпы есім. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. 2.4.2.4 – зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау. 2.2.4.1. – мұғалімнің. 2.Зат есім дегеніміз не? 3.Кім? Кімдер? Не? Нелер?қандай жағдайда Жалпы есім деген не? Жалқы есім деген не? Мысал келтіріңдер. Семантикалық. Тақырыбы: Жалқы және жалпы есім. Мақсаты: 1)жалқы есім және жалпы есім туралы түсінік беру. 2)Зат есім түрлерін анықтау. Білімділігі: Ережелерді түсініп оқуға, жаттығу орындаған кезде. Жалқы есім және жалпы есім. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. 2.4.2.4 – зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау. 2.2.4.1. – мұғалімнің. Samsung қолдау қызметі арқылы 'Менің құрылғымнан барлық жеке ақпаратты қалай жоюға болады' туралы көбірек біліңіз. Samsung мобильді. Зат есімдер мағынасына қарай жалқы және жалпы есім болып екіге бөлінеді. Сөйлеудің бұл бөлігінің анықтамаларының өзі ескі славяндық тамырларға ие. Жалпы мақсаты. Жалқы және жалпы есім туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен жалқы есім мен жалпы есімді таба білуге үйрету. Ойлау қабілеті мен дүниетанымын. 1.1. Оқушылар назарын сабаққа аудару. Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болғалы тұр. Себебі, сабақ күндегідей емес, интерактивті. Мысалы: кісі адам деген жалпы адам атаулыға тән ат болса, Байжан, Гүлнар Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной.

таргу факультеты заочно, таргу факультеты и специальности презентация деление дробей робототехника кабинет оунб, библиотека гоголя караганда инстаграм өрт қауіпсіздігі сынып сағаты, өрт қауіпсіздігі тәрбие сағаты бастауыш сынып қазақстанның болашағы жастар эссе, тәуелсіз қазақстанның болашағы эссе базистік оқыту бағдарламасы, үлгілік оқу жоспары 2023-24 app center kz, тест центр қазақ театры тарихы, алғашқы қазақ драма театры қай трагедия мен басталды
математика апталығының қорытындысы
тоталитарлық саяси тәртіп
ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері
әдет ғұрып салт дәстүр
менің өмірлік философиям эссе

.
==============================================================

~~~~~ әліппе кезеңіне сабақ жоспарын жасау ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

PC 버전으로 보기